X

Hola! Idag har skoldan vart kass. Det enda som var bra var att när vi hade musikteori (som jag hatar från botten utav mitt hjärta) så gick brandalarmet. När vi kom tillbaks efter att ha stått där ute i 10 minuter var alla i min grupp skit förbannade. Det tar ju ett tag tills strömmen kommer tillbaks, så vi kunde inte använda datorerna.

Jag blev så motherfucking glad! PA (våran MTlärare) sa såhär: Om ni har några tips, så är ni alla välkomna, det har redan kommit in lite tips. Påriktigt fuck you, även om jag skulle vetat vem de va, erbjudits miljoner dollar, jag skulle endå inte sagt, vfan låt dem ha kul re. Dem blev fan skitarga (mina klasskompisar)& dem ville demonstrera utan för rektorns klassrum och ville att jag skulle skriva på ett papper att jag ville ha kameror i skolan. På riktigt FUCK U. Aldrig i mitt liv. FÖRGOOLAREHARINGAPOLARE 
/Mimmi


Kommentera här: