Sommar

Vill ha sommar nu. Wallahi, kommer ändra allt. Detta kommer låta chock "fjortisvarning", men livet är inte menat att man ska "stay the same". För att få reda på vart någonstans man står som människa, så måste man lära sig saker.

Jag kommer färga mitt hår efter skolavslutningen och jag VET att det kommer se hemskt ut, (inte värsta ändring men ni fattar lä) , och om de blir hemskt då har jag ju lärt mig att inte lita på mina instinkter phah. Istället för att gå runt i mjukis (vilket alla människor alltid ska snacka om med mig -.-), kanske jag blir värsta classywoman? vem vet? (kmr dock fortfarande gå runt i mjukis)livet är till för att bara köra och inte tänka, vet ni vad? Det är vårat år, våran sommar & VÅRA regler. Nu kör vi för i helvete, FÖR FLIPPARE KÖR BARA LÄÄÄÄ. GÖR VAD FUCK NI VILL SÄG VAD NI VILL, VI LEVAR BARA EN GÅNG BITCHAR, LEV FÖRFAN ERA PSYKADE ÅSNOOOR.