lol

Vad händer shinoz? Har fått en egen dator bre! Jag fick den igår, men har inte kunnat använda den förns idag.
Bara så att alla vet så ska jag lösenordskydda min blogg tills på söndag, för att jag kommer fixa header osv.
 
Min youtube kanal är helt fucked up, det är någon som har hackat in sig på min youtubekanal, så har inte kunnat lägga till ett videoklipp, eller "videoblogg" som en av mina läsare konstant säger till mig på min ask.fm, haha.
Idag så var dagen helt okej, ska åka till Kärrtorp på tjejmiddag på söndag , och måste köpa någon fin present.
Några tips kanske? 
 
Jag suger bokstavligt talat oxballe på att köpa presenter. Jag är så ofantasifull så det går bara inte, like nah.
Ett av dem sämsta ämnena jag vet är också Bild, man måste vara så fantasifull, och jag fucking hatar det.
Weell, nu stängs bloggen ner för tillfället, men kommer upp så småningom:P.
 
Cya later alligator!
 
 

Kommentera här: