Lol

Cho! Idag har det varit en chill dag! Dagen började med att vi hade bild, kanske 20 minuter senare går brandalarmet. Jag skrek över hela bildsalen, jag vet att man inte ska vara glad när brandalarm går.... men , jag och bild är bara ett stort jävla nej så. Sedan hade vi S:O, och då gick brandalarmet igeeeen. Men då sa lärarna att dem glömt "ställa om" brandalarmet, men jag vet inte, jag tror helt ärligt att det är någon som fimplat med brandalarmet. Sedan så går vi ner till idrotten, och brandalarmet går I.G.E.N. Då skrek jag påriktigt , jag ba: HALLELUJAH. vfan vi hade fucking gymnastik skit lame fan, like aint Nobody got time fo dat. Som tur så tog jag inte med mig idrottskläder så jag behövde inte som alla andra springa runt som små harar med små shorts på sig. Sedan så går jag och ana ner till stödcentret (vi har våra mattelektionerna där för att vi har F, haha.) Sen kom Lamin in där och ba jahahah. Sen ja och ana börja garva, han ba hållkäften: ja ba hållkäften själv du & bitchblickade hnm phaha. Han ba: Titta inte sådär på mig, jag har flickvän.

Din idjut, a du tror ja haffar också din sär haha. Och 15 minuter senare vad tror ni händer då?? BRANDALARMET GÅR IGEN. Jag blev skitglad. Sanning alla visste att det inte brann å allt, så när vi gick ut så börja de snöa lr vfan de heter... Snöregna..? ah ni fattar xp. Ja ba okej lyssna de snöar inte & jag fryser och jag vill slå mitt rekord på flappy bird så , jag går in igen. Ja jag vet att man måste roppa ut och skit, men kå. När ja gick in i skolan så sa en lärare ba: NEJ HÄR FÅR DU INTE GÅ IN . JA BA: MEN JAG FRYSER. (Jag försökte leka gullig) HON BA: NEJ TYVÄRR. Jag var skitmad , jag kokade bre, skitsur. Så ja gick tbx uttill min retarded klass, 
Vi gick tbx till stödcentret och så fick jag höra Lamin klaga om att han inte hann ta upp sin jävla cigg i mean, vi står där ute i 20 minuter och du hinner inte ta fram en jävla cigg din sega gås! Phah.

ETT STORT TACK TILL DEM  SOM GJORDE DET OCH SATTE PÅ BRANDALARMET .DU FYLLER MINA DAGAR MED GLÄDJE, DU FÖRTJÄNAR ALLT OCH LITE MER.
De fick filt av våran idrottslärare. Jag tog filten sen och hela klassen fick damp, låt mig faen haha. De ser ut som små kärringar.



Kommentera här: