Lol

Hej alla! Idag så satt jag på svenskan & vi pratade om dikter, fett lame haha. Sen så lät det över hela klassrummet popipiop, och jag trodde det var tinnitus, men det var brandalarmet. Jag svär det var skithögt. Men jag blev iaf väldigt exalterad, jag blev skitglad , jag ville bara ställa mig på bänken och sjunga BOW DOWN BITCHES. Vill verkligen veta vem de va. De gjorde också översvämning på toaletten, jag blev jätte glad bara för att jag ville slippa svenskan för i helvete!

Vi gick iaf in tillbaks sen, sen på spanskan fick ja reda på att ja ska göra provet på fredag , seriously det finns en guuud. Men PÅGUD om ni kan minsta lilla spanska hjälp mig kan INGDNTING kika mig på mimmifierce, skulle betyda guld. Cya later amigoz.
/Mimmi 


Kommentarer:

1 EMMAS!:

skriven

oj råkade skicka en tom kommentar!
Var gärna med och tävla om en bikini från todiefor.se i min blogg :)

http://eemma.se/2014/march/tavling-vinn-en-valfri-bikini-fran-to-die-for.html#comment

Kommentera här: