Lil M has arrived too The set!

Hej alla!
Ska gå och lägga mig nu, ska gå upp om 6h. Mitt 'fro måste se till att borstas, och när jag har en "bad hair day", tar det 2,5 h att borsta mitt hår. Yup, jag tror alla fattar varför jag måste gå upp så tidigt nu "haha". Har jobbat med min Engelska Uppsats i 1 timme nu. Jag fuckar ur i många ämnen nu, så jag försöker yani kämpa lite extra hårt i dem ämnena jag faktist är helt okej i, dvs engelska. Jag tror alla som läser min blogg också hamnat efter i några ämnen och vill bara hoppa från en bro och bara dö, weeell that's what I'm feeling now. Men vet ni vad ? Skit saker händer, och om det nu blir skit, så får det fan bli skit, it is what it is! Hörs bro'z!
/ Lil M


Kommentarer:

1 EMMAS!:

skriven

Hej! Nu är todiefor.se-bikini tävlingen avslutad, se om du kanske vann? :D http://eemma.se

Kommentera här: